fbpx

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Tandheelkundig Centrum Anna Tump vindt het belangrijk, dat elke cliënt met een tevreden lach kan terugkijken op zijn of haar behandeling.

Mocht u ontevreden zijn doordat u onjuist bent geïnformeerd of onzorgvuldig behandeld of bejegend, is het belangrijk dat u, dit met ons bespreekt. Wij zullen ons best doen samen met u tot een oplossing gekomen.

Mocht het vertrouwen niet hersteld zijn, raadpleeg dan een andere behandelaar voor een second opinion (tweede mening).

Geschilleninstantie

Kunt u ondanks alles samen met ons niet tot een oplossing komen, dan staat de weg open naar een onafhankelijke geschillencommissie. Daarvoor kunt u terecht bij ANT (de Associatie Nederlandse Tandartsen) www.ant-tandartsen.nl

Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)

U kunt ook telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP is telefonisch bereikbaar: tel. 0900-202 5012 (€ 0,90 per gesprek)).

Het TIP is een initiatief van het KNMT.

Zorgbelang

Heeft u ondersteuning nodig bij uw keuze waar u uw klacht kunt indienen, dan kan Zorgbelang Nederland u verder helpen. Zorgbelang biedt u informatie over de gezondheidszorg en kan u kosteloos adviseren en ondersteunen bij het indienen van uw klacht.

 

U heeft een klacht omdat u meent niet goed, of onzorgvuldig behandeld te zijn door een van onze specialisten/medewerkers. Vul onderstaande gegevens in en omschrijf uw klacht zo kort en duidelijk mogelijk. Wij zullen uw klacht met zorg en discreet behandelen en het intern bespreken met de betrokkene(n). Binnen een termijn van maximaal twee weken informeren wij u over uw klacht. Voor een snelle en zorgvuldige behandeling van uw klacht vragen wij u uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven.

Klachtenformulier Tandheelkundig Centrum Anna Tump —VERTROUWELIJK—

Voornaam *

Achternaam *

Emailadres *


Wat is de aard en omvang van het probleem?*


Wat en/of wie betreft het? *


Sinds wanneer heeft u deze klacht? *


Heeft het zich 1 of meerdere keren voorgedaan? *


Heeft u al telefonisch contact gehad over de klacht en zo ja met wie en wat is daar uit gekomen? *

Wanneer u dit formulier gebruikt, gaat u akkoord met opslag en verwerking van uw gegevens conform Algemene Verordening Gegevensbescherming door Tandheelkundig Centrum Anna Tump.


Start typing and press Enter to search

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten